Aprilia RSV4 Factory APRC 2011.
Strana 1 od 1
Aprilia RSV4 Factory APRC 2011.
Predstavljena tek prošle godine, RSV4 se za 2011. mijenja. Možda ne izvana, ali zato iznutra. Najveći dio promjena zahvatio je elektroniku kako bi raketa iz Noale bila u korak s modom i zahtjevima tržišta. Zato sada ima doslovno sve što se može imati.
[img][/img]
Sigurno se pitate što znači APRC. To je skraćenica za Aprilia Performance Ride Control, što je puno više od običnog traction controla kojeg smo i očekivali od Aprilije. Sustav sadrži i traction control (ATC) koji ima osam načina rada koje vozač može podešavati na lijevoj ručki upravljača. Zatim tu je i Aprilia Wheelie Control (AWC naravno), a i Aprilia Lauch Control (ALC) koji su pravo čudo tehnike. Oba sustava imaju tri načina rada, a AWC navodno donosi i veliku pomoć: naime, vozač će moći odabrati maksimalni kut koji motor može doseći prilikom vožnje na zadnjem kotaču, a sustav bi i najvećim antitalentima trebao omogućiti da se voze na zadnjem kotaču. ALC će omogućiti nevjerovatna ispaljivanja sa starta bez da završite na leđima.
Tu je i AQS, aprilia quick shifter koji omogućuje promjenu brzina na više bez korištenja kvačila ili puštanja gasa. Elektronika će na trenutak promjeniti kut predpaljenja i rasteretiti mjenjač, koji usput ima nove, kraće odnose, čime će promjena brzine biti omogućena.
Uz sve novotarije, tu je i novi, lakši ispušni lonac, bolje riješeno podmazivanje te Ohlins amortizacija i sve povlastice koje je i prije imao model Factory, uz novu stražnju Pirelli Diablo Supercorsa gumu dimenzija 200/55-17 kakva se koristi na svjetskom Superstock prvenstvu.
Aprilia otkriva kako je njen APRC sustav drugačiji od običnih traction control sustava kakve nalazimo na konkurentskim modelima i koji obično ne rade kada promjenite dimenziju ili proizvođača guma. APRC se automatski podešava prema gumama koje su na motoru. Čini nam se kao još jedan dobar Aprilijin uradak.
[img][/img]
Sigurno se pitate što znači APRC. To je skraćenica za Aprilia Performance Ride Control, što je puno više od običnog traction controla kojeg smo i očekivali od Aprilije. Sustav sadrži i traction control (ATC) koji ima osam načina rada koje vozač može podešavati na lijevoj ručki upravljača. Zatim tu je i Aprilia Wheelie Control (AWC naravno), a i Aprilia Lauch Control (ALC) koji su pravo čudo tehnike. Oba sustava imaju tri načina rada, a AWC navodno donosi i veliku pomoć: naime, vozač će moći odabrati maksimalni kut koji motor može doseći prilikom vožnje na zadnjem kotaču, a sustav bi i najvećim antitalentima trebao omogućiti da se voze na zadnjem kotaču. ALC će omogućiti nevjerovatna ispaljivanja sa starta bez da završite na leđima.
Tu je i AQS, aprilia quick shifter koji omogućuje promjenu brzina na više bez korištenja kvačila ili puštanja gasa. Elektronika će na trenutak promjeniti kut predpaljenja i rasteretiti mjenjač, koji usput ima nove, kraće odnose, čime će promjena brzine biti omogućena.
Uz sve novotarije, tu je i novi, lakši ispušni lonac, bolje riješeno podmazivanje te Ohlins amortizacija i sve povlastice koje je i prije imao model Factory, uz novu stražnju Pirelli Diablo Supercorsa gumu dimenzija 200/55-17 kakva se koristi na svjetskom Superstock prvenstvu.
Aprilia otkriva kako je njen APRC sustav drugačiji od običnih traction control sustava kakve nalazimo na konkurentskim modelima i koji obično ne rade kada promjenite dimenziju ili proizvođača guma. APRC se automatski podešava prema gumama koje su na motoru. Čini nam se kao još jedan dobar Aprilijin uradak.
Strana 1 od 1
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
|
|