Ducati Multistrada 1200
4 posters
Strana 1 od 1
Ducati Multistrada 1200
Originalna Multistrada zamišljena je kao jedan motor za sve - za sportskiju vožnju, malo makadama, putovanja i grad. Ali stara Multistrada je imala velik problem - bila je ružna, kao lopov, rekli bismo.
Nova Multistrada okreće novu stranicu. Da, koncept "sve u jednom" je još uvijek pristuan, ali sada su u Ducatiju ipak bili senzibilni, te napravili motor koji liči na nešto. Do sada viđen milijun puta na špijunskim fotografijama, nova Multistrada je, kao gotovo proizvod, simpatična. Cjelokupni dojam krase izvučeni usisnici koji podsjećaju na kakvu pticu, dok je hladnjak rashladne tekućine obujmljen bočnim oplatama.
No zabava tek počinje. Multistradu 1200 pokreće tzv. Testastretta 11° motor, posuđen iz ni manje ni više, nego modela 1198. No zašto 11°, kada cilindri i dalje stoje pod 90°? U Ducatiju pričaju u šiframa, pa su ovaj agregat tako nazvali zbog duljine trajanja faze ispiranja. Naime, o toj fazi, kada su otvoreni i usisni i ispušni ventil, ovisi mnogo toga - od potrošnje do snage. Na 1198 taj interval iznosi 41°, dok je on na Multistradi skraćen za cijelih 30°. Rezultat je 20 ks manje i blago ispoljavanje snage.
Nismo gotovi s agregatom. I mjenjač je novi, pa 6. stupanj služi kao overdrive, spojka je klizna, u ulju, sa novodimenzioniranim pločama i oprugama za ultra laganu komandu. A tek elektronika...
Vozač, zahvaljujući Ride By Wire sustavu, može birati između četiri načina rada: Sport, Touring, Urban i Enduro. Ovisno o uključenom načinu rada, tu je način rada Traction Controla. A Ducati nebi bio Ducati da nema i S verziju...
A tu poslastice tek kreću biti fine. Standardni model nosi Marzzocchi prednju vilicu i Sachs stražnji amortizer, a S model se krasi Ohlins amortizacijom. I to kakvom! Naime, S model ima elektronski reguliranu amortizaciju. Ovisno u kojem modu se nalazite, elektronika podešava i amortizaciju. U Urbanom načinu rada, motor će se sniziti, dok će u Enduro načinu rada povisiti, zahvaljujući električnom podešavanju prednapona opruge. Ovako među nama, malo smo skeptični prema svemu tome, ali vidjet ćemo kako će to sve funkcionirati.
Na kraju, tu su i, naravno, Brembo kočnice, sa diskovima promjera 320 mm, a moguće je nadoplatiti i ABS. Masa punog motora kreće se od 217 do 220 kg, ovisno o verziji. Spomenimo kako S verzija ima i podverzije, Sport i Touring. Dok Sport krasi ugljik na svakom koraku, Touring se ponosi koferima, grijanim ručicama i centralnim osloncem. I da, za sve verzije tu je Hands Free sustav, s kojim ključ držite u džepu.
Multistrada je sada motor koji bi i nas zainteresirao. 150 ks i 118Nm se čini zabavno u jednom multifunkcionalnom motoru...
Nova Multistrada okreće novu stranicu. Da, koncept "sve u jednom" je još uvijek pristuan, ali sada su u Ducatiju ipak bili senzibilni, te napravili motor koji liči na nešto. Do sada viđen milijun puta na špijunskim fotografijama, nova Multistrada je, kao gotovo proizvod, simpatična. Cjelokupni dojam krase izvučeni usisnici koji podsjećaju na kakvu pticu, dok je hladnjak rashladne tekućine obujmljen bočnim oplatama.
No zabava tek počinje. Multistradu 1200 pokreće tzv. Testastretta 11° motor, posuđen iz ni manje ni više, nego modela 1198. No zašto 11°, kada cilindri i dalje stoje pod 90°? U Ducatiju pričaju u šiframa, pa su ovaj agregat tako nazvali zbog duljine trajanja faze ispiranja. Naime, o toj fazi, kada su otvoreni i usisni i ispušni ventil, ovisi mnogo toga - od potrošnje do snage. Na 1198 taj interval iznosi 41°, dok je on na Multistradi skraćen za cijelih 30°. Rezultat je 20 ks manje i blago ispoljavanje snage.
Nismo gotovi s agregatom. I mjenjač je novi, pa 6. stupanj služi kao overdrive, spojka je klizna, u ulju, sa novodimenzioniranim pločama i oprugama za ultra laganu komandu. A tek elektronika...
Vozač, zahvaljujući Ride By Wire sustavu, može birati između četiri načina rada: Sport, Touring, Urban i Enduro. Ovisno o uključenom načinu rada, tu je način rada Traction Controla. A Ducati nebi bio Ducati da nema i S verziju...
A tu poslastice tek kreću biti fine. Standardni model nosi Marzzocchi prednju vilicu i Sachs stražnji amortizer, a S model se krasi Ohlins amortizacijom. I to kakvom! Naime, S model ima elektronski reguliranu amortizaciju. Ovisno u kojem modu se nalazite, elektronika podešava i amortizaciju. U Urbanom načinu rada, motor će se sniziti, dok će u Enduro načinu rada povisiti, zahvaljujući električnom podešavanju prednapona opruge. Ovako među nama, malo smo skeptični prema svemu tome, ali vidjet ćemo kako će to sve funkcionirati.
Na kraju, tu su i, naravno, Brembo kočnice, sa diskovima promjera 320 mm, a moguće je nadoplatiti i ABS. Masa punog motora kreće se od 217 do 220 kg, ovisno o verziji. Spomenimo kako S verzija ima i podverzije, Sport i Touring. Dok Sport krasi ugljik na svakom koraku, Touring se ponosi koferima, grijanim ručicama i centralnim osloncem. I da, za sve verzije tu je Hands Free sustav, s kojim ključ držite u džepu.
Multistrada je sada motor koji bi i nas zainteresirao. 150 ks i 118Nm se čini zabavno u jednom multifunkcionalnom motoru...
Re: Ducati Multistrada 1200
Cista perverzija, nema sto! Zna li ko cenu doticnog?
Ivan Grozni- Broj poruka : 4
Poeni : 6
Čin : 50
Datum upisa : 28.05.2010
Re: Ducati Multistrada 1200
15800 za osnovnu verziju...
bokibd- Broj poruka : 3
Poeni : 5
Čin : 10
Datum upisa : 28.05.2010
Lokacija : Budva
Strana 1 od 1
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
|
|