Yamaha FZ-8
Strana 1 od 1
Yamaha FZ-8
Yamaha FZ6 (i pripadajući model sa poluoklopom FZ6 Fazer) od predstavljanja 1998 godine preodat je u 250.000 primeraka čime se vidjelo da je dizaj koji koketira sa sportskim zapravo dobitna kombinacija. Ipak, FZ6 nije čistokrvni sportski motocikl, već ima i druge namjene, prije svega i turističke i upravo je u tom segmentu najveći ograničavajući faktor sam motor koji vuče korjene iz sportskog motocikla. Dobro, postoji i litarska verzija, no, ona je po većini kupaca, ipak previše. I onda su se u Yamahi sjetili da ova klasa ne pripada sportskim motorima, pa se samim tim ni kubikaža ne mora ograničavati na 600, odnosno 1.000 ccm kako to nalažu trkačka pravila za četvorocilindraše. Zato je razvijen novi četvorocilindrični motor zapremine 779 ccm koji bi treba da ponudi sličnu težinu, voznost, snagu, cjenu, ali i mnogo bogatiji obrtni moment. Prečnik cilindra je 68 mm, dok je hod klipa 53,6 mm. Usisni kanal prvog i četvrtog cilindra imaju prečnik 125 mm, dok usisni kanal drugog i četvrtog cilindra ima prečnik 150 mm. Zapremina čitavog usisnog sistema (ili kako je to moderno reć Air-Box-a) je 7,8 litara. Uz novoprogramina ECU sve ovo treba da omogući ,,svien rad agregata uz izdašnu isporuku obrtnog momenta i snaga na srednjim obrtajima koji se zapravo i najviše koriste kod ovogvog tipa motocikla''. Brojke kažu da ovaj agregat isporučuje 106,2 KS dok maksimalni obrtni moment ima vrjednost 82 Nm. Ostatak motocikla sačinjava aluminijski ram i aluminijska zadnja viljuška radi smanjenja težine s' tim da je motor stresni element. Prednje vješanje čini izokrenuta vilica prečnika 43 mm. Točkovi su aluminijski prečnika 17 coli dok je hod upravljača sada 33 stepena čime se za razliku od predhodnika lakše manevriše u uskim gradskim ulicama. Dizajnerski, FZ8 je evolicija dizajana FZ6, ili ti u prevodu, zašto mjenjeti nešto što se do sada pokazalo uspješnim.
Ponuđen je i paket dodatne opreme, a on podrazumjeva:
- rukohvat za suvača (samo za FZ8)
- centralni nogar
- poklopci hladnjaka
- grijači ručki
- pokrov sjedišta
- nosač prtljage
- 46 litarski kofer (Top Case)
- suvozački naslonjač na gorepomenutom koferu
- platnena torba koja staje u gorepomenuti kofer
- tank torba
- stilski nosač tablice
- LED žmigavci (dostupni u crnom, hromiranom ili karbonskom stilu)
- ABS
Tehnički podaci za Yamaha FZ8 i Yamaha FZ8 Fazer:
Motor: R4
Zapremina: 779 ccm
Snaga: 106,2 KS pri 10.000 o/min.
Obrtni moment: 82 Nm pri 8.000 o/min.
Mjenjač: 6 brzina
Težina spremnog za vožnju: 211 kg
Rezervoar: 17 l
Visina sjedišta: 81,5 cm
Ponuđen je i paket dodatne opreme, a on podrazumjeva:
- rukohvat za suvača (samo za FZ8)
- centralni nogar
- poklopci hladnjaka
- grijači ručki
- pokrov sjedišta
- nosač prtljage
- 46 litarski kofer (Top Case)
- suvozački naslonjač na gorepomenutom koferu
- platnena torba koja staje u gorepomenuti kofer
- tank torba
- stilski nosač tablice
- LED žmigavci (dostupni u crnom, hromiranom ili karbonskom stilu)
- ABS
Tehnički podaci za Yamaha FZ8 i Yamaha FZ8 Fazer:
Motor: R4
Zapremina: 779 ccm
Snaga: 106,2 KS pri 10.000 o/min.
Obrtni moment: 82 Nm pri 8.000 o/min.
Mjenjač: 6 brzina
Težina spremnog za vožnju: 211 kg
Rezervoar: 17 l
Visina sjedišta: 81,5 cm
Similar topics
» P: YAMAHA FZ6 S2
» yamaha ttr 600
» yamaha r46 replica rossi
» Yamaha R1 2009. + CBR1000ABS + ZX10R + KTM RC8R
» yamaha ttr 600
» yamaha r46 replica rossi
» Yamaha R1 2009. + CBR1000ABS + ZX10R + KTM RC8R
Strana 1 od 1
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
|
|