Konačno predstavljena Honda VFR1200F
3 posters
Strana 1 od 1
Konačno predstavljena Honda VFR1200F
Dugo očekivana i najgore skrivana tajna u motociklističkom svijetu konačno je predstavljena javnosti. Honda VFR1200F zamijenit će VFR800 i već iz proizvodnje izbačenog XX-a. Sa 170 ks i opcionalnim "Dual Clutch" automatski mjenjačem, Honda možda ima ultimativnog tourera.
Od kada je prvi puta predstavljen kao koncept 2008. godine, novi VFR, tj. Hondin V4 koncept, bio je tema mnogih razgovora i govorkanja. Iako je tada bio zbilja futuristički nastrojen, sada se malo smirio, ali svejedno probija granice "normalnog" dizajna motocikala za današnje vrijeme i doba.
Samo neke od nevjerovatnih karakteristika: pogonski V4 agregat sa kutem među cilindrima od 76° i 1237ccm, Throttle by Wire sustav, lagani i kompaktni Unicam sustav razvoda sa jednim bregastim vratilom koji štedi na masi i dimenzijama glave motora, opcionalni "dual clutch" automatski mjenjač sa dva načina rada, klizna spojka za običnu verziju, dizajn oklopa po zadnjim GP standardima aerodinamike, te ultra moderni kardan.
VFR 1200F bi u trgovine trebala stići u proljeće iduće godine, dok bi verzija sa automatskim mjenjačem trebala stići nešto kasnije. Svijet kakvog poznajemo se upravo promijenio. Samo, hoće li publika dobro prihvatiti ovaj motocikl, ili je, kao nekoliko Hondinih proizvoda do sada, ipak malo ispred svog vremena?
Od kada je prvi puta predstavljen kao koncept 2008. godine, novi VFR, tj. Hondin V4 koncept, bio je tema mnogih razgovora i govorkanja. Iako je tada bio zbilja futuristički nastrojen, sada se malo smirio, ali svejedno probija granice "normalnog" dizajna motocikala za današnje vrijeme i doba.
Samo neke od nevjerovatnih karakteristika: pogonski V4 agregat sa kutem među cilindrima od 76° i 1237ccm, Throttle by Wire sustav, lagani i kompaktni Unicam sustav razvoda sa jednim bregastim vratilom koji štedi na masi i dimenzijama glave motora, opcionalni "dual clutch" automatski mjenjač sa dva načina rada, klizna spojka za običnu verziju, dizajn oklopa po zadnjim GP standardima aerodinamike, te ultra moderni kardan.
VFR 1200F bi u trgovine trebala stići u proljeće iduće godine, dok bi verzija sa automatskim mjenjačem trebala stići nešto kasnije. Svijet kakvog poznajemo se upravo promijenio. Samo, hoće li publika dobro prihvatiti ovaj motocikl, ili je, kao nekoliko Hondinih proizvoda do sada, ipak malo ispred svog vremena?
Re: Konačno predstavljena Honda VFR1200F
Kakav motor ovo je jedini motor koji bi me nacerao da promijenim ADV klasu.
Strasan je,uf mama mia
Evo i Akrapovic je napravio za njega auspuh:
Strasan je,uf mama mia
Evo i Akrapovic je napravio za njega auspuh:
Madza- Broj poruka : 6
Poeni : 8
Čin : 50
Datum upisa : 28.05.2010
Re: Konačno predstavljena Honda VFR1200F
a ovako zvuci taj akrap
meni se licno i ne svidja
meni se licno i ne svidja
bu2rider- Broj poruka : 5
Poeni : 9
Čin : 50
Datum upisa : 27.05.2010
Strana 1 od 1
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
|
|