Ducati Streetfighter
Strana 1 od 1
Ducati Streetfighter
Streetfighter 1098 sa modelom Streetfighter S dijeli 155 KS jaki L-Twin agregat, koji najveću snagu postiže pri 9.500 okretaja/min. Osim toga, S model će imati i aluminijske naplatke Marchesini sa pet krakova.
Prednji i stražnji amortizeri kod modela S povjereni su Ohlinsu, dok je kod običnog modela za to zadužena Shova. Dodatnu vrijednost daje i traction control, koji će se pobrinuti da motocikl trga asfalt, a ne asfalt zadnju gumu. Pri prvim najavama da će Ducati napraviti jednolitrenog Streetfightera velika je nepoznanica bila, kako će se Streetfighter smjestiti unutar obitelji Ducati s obzirom na već postojeći Monster. Za razliku od Monstera koji se isporučuje sa zračnim hlađenjem, Streetfighter će imati tekućinom hlađeni agregat. Streetfighter osim agregata, sa svojim starijim bratom (1098) dijeli i okvir i stražnju mono vilicu, a dodana mu je dvostruka ispušna cijev smještena sa strane te unikatan oklop (ako ga tako i možemo nazvati). Pozicija vozača je posebna, drugačija od svih koje su bile na prijašnjim modelima Ducatija. Svojim dimenzijama te međuosovinskim razmakom, Streetfighter će omogućiti jednostavno i zabavno upravljanje motociklom.
Streetfighter će se isporučivati u crvenoj ili bijeloj boji sa crnim okvirom i sivim naplatcima. Dok će se Streetfighter S isporučivati u crvenoj ili crnoj boji s brončanim okvirom i naplatcima te pokojim karbonskim dodatkom.
Prednji i stražnji amortizeri kod modela S povjereni su Ohlinsu, dok je kod običnog modela za to zadužena Shova. Dodatnu vrijednost daje i traction control, koji će se pobrinuti da motocikl trga asfalt, a ne asfalt zadnju gumu. Pri prvim najavama da će Ducati napraviti jednolitrenog Streetfightera velika je nepoznanica bila, kako će se Streetfighter smjestiti unutar obitelji Ducati s obzirom na već postojeći Monster. Za razliku od Monstera koji se isporučuje sa zračnim hlađenjem, Streetfighter će imati tekućinom hlađeni agregat. Streetfighter osim agregata, sa svojim starijim bratom (1098) dijeli i okvir i stražnju mono vilicu, a dodana mu je dvostruka ispušna cijev smještena sa strane te unikatan oklop (ako ga tako i možemo nazvati). Pozicija vozača je posebna, drugačija od svih koje su bile na prijašnjim modelima Ducatija. Svojim dimenzijama te međuosovinskim razmakom, Streetfighter će omogućiti jednostavno i zabavno upravljanje motociklom.
Streetfighter će se isporučivati u crvenoj ili bijeloj boji sa crnim okvirom i sivim naplatcima. Dok će se Streetfighter S isporučivati u crvenoj ili crnoj boji s brončanim okvirom i naplatcima te pokojim karbonskim dodatkom.
Strana 1 od 1
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
|
|